Förlåt för den plötsliga bloggpausen

Hej alla! förlåt för jag tog en bloggpaus mitt i allt. Har inte orkat och det har varit ganska mycket så jag kände att jag var tvungen att ta avstånd från bloggen ett tag.  Hade tänkt att börja igen när sommaren kommer.
Det känns som att det är dags att börja igen, så nu är jag tillbaka och det känns faktiskt riktigt bra. Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket nu :) jag kan ju ta å berätta de senaste som har hänt i mitt liv.

Idag stannar jag hemma från skolan, har varit å tagit bort min tandställning imorse så är ganska trött. Äntligen efter nästan tre år så är den borta, känns underbart att kunna lee normalt igen :)

I söndags så kom min mormor från Venezuela, hon ska vara här i lite mer än en månad har verkligen saknat henne. Hon sover i min brors rum så han har flyttat in till mig nu medans mormor är här.. det kommer att vara skit jobbigt men jag ska försöka att stå ut. Det blir också mycket spanska i sommar eftersom min mormor pratar det :)

Jag har klippt av mig mitt långa hår :/ så nu är det ganska kort. Hoppas det växer ut fort igen, saknar det.

Ser att det är mycket fint väder ute, så ska nog ta mig en glass och ligga ute ses senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fint det blev!

2010-05-26 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0