yeah

heej bloggen!

Har pluggat jätte mycket denna vecka så har inte kunnat blogga något. Det har ändå inte hänt något i veckan, bara lite cp saker å vår klass haha. Träningarna har rullat på som vanligt, hade match idag som vi då förlora med 4 - 2. Det var DM-semi som vi kunde ha vunnit, men det var ett div 1 lag så jag är inte så sur att vi förlora.

Imorn är början på en jätte rolig helg *HOST* *HOST*. Jag ska åka på konfa läger... har hört att mobilerna inte funkar där så kommer nog inte nås på mobilen.. :/ Kommer hem på söndag igen och då får ni smsa hur mycket ni vill :) Men nu ska jag plugga lite till sen ska jag sova, puss!

Jag saknar dig gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0