upptagen hela dagarna

Har inte varit hemma på hela dan, så har inte kunnat blogga heller. Jag har varit i täby å kollat på avatar med Elin. Den va verkligen jätte bra, han som typ räddar alla är så jävla snygg asså!. Mamma frågade om new moon var bättre , å jag verkligen älskar new moon och twilight, men jag sa att twiligt kanske är lika bra som avatar och new moon ligger under. Avatar var jätte bra!

Ikväll ska jag vara hemma å vila lite. Imorn har jag träning, ska oxå sova hos elin och vi ska typ hem till david å ha film kväll. Haha vet inte om de har frågat david om det men elin sa att typ ganska många ska dit, men har inte hört något från david. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: haha ccitronsaft

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!

att du tycker den är lika bra som twilight (a) <3

2010-03-03 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0