Trött.

Hejsan alla!

Just nu sitter lilla jag å gör ingenting! alla jag har smsat tar det 100 år att svara eller så orkar dom inte och det känns ju jätte bra..  oooh det va nyss en kille som fråga på bdb om vi skulle ha lite kul på msn haha men vet inte om jag är så sugen ;) är ganska trött på killar just nu, asså det endå mina kompisar pratar om just nu är deras jävla killproblem.. fan njut av livet utan killar, dom skapar bara problem, tro mig jag vet. Var eller är kär i en kille som typ är helt jävla störd! typ säger en massa saker som han inte menar, å han säger att jag är player ha kolla på dig själv gubben! nej buu för killar :) har bättre att göra, kanske inte just nu men ska komma på ngt så fort mina kompisar kan svara på sms!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0