nice nice !

Hejsan!


Nu e jag hemma :D har inte bloggat jag vet! men förlåt förlåt. Nu sitter jag å lyssnar på musik, ska börja tagga för match ikväll. Hoppas ni inte kommer , för jag gillar inte när så många brukar komma på matcher. Tydligen så har elin sagt tll jätte många (jippi). Juste , har precis varit hos elin, hon fyller ju 15 idag!!!! vi hade det jätte kul, jag tabba mig då som vanligt.
Fan vad jag älskar justin bieber just nu. Han är jätte söt å älskar hans låtar.
Lyssnar på den här låten nu, så jävla bra!



Har fan aldrig mått bättre än vad jag gör idag, haha vet inte varför men jag är skit glad ;Ö

Ikväll blir det nog en film kväll för mig själv om ingen vill komma. Asså efter matchen. Har iaf inget planerat, pappa och erick kommer nog sitta å spela cod (som vanligt) och mamma kommer nog snacka i tele hela kvällen eller kolla på tv. Men nu ska jag dra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0