I Love You

Whie nu har jag tid att blogga :D har inte kunnat blogga ngt igår och idag för det har varit så mycket.
Iaf så har inget  nytt hänt i mitt liv, det är lika tråkigt som vanligt tro mig ! Man blir ganska trött av att det är så tråkigt.

Idag var jag i skolan, jag var verkligen jätte trött. Orkade inte köra seriöst på innebandyn. Efter skolan var jag med jesper. Vi gjore typ inget, michelle var med oss lite oxå:) men hon skulle på hockey träning å jag och jesper kollade på new moon IGEN. Det är typ tredje gången jag ser den. Jesper tyckte den va dålig, men han är kille å fattar inte bra filmer!

Nu när skolan är igen så vet jag inte om jag kommer blogga så mycket igen, men ska försöka så mycket som det går. Kommer blogga mycket på helgerna ist. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0