Hos felicia !

Heej!


Sitter hemma hos Felicia nu. Vi har precis varit i märsta å ätit kina med Elin. Hon skulle på träning så jag å Felicia åkte hem, men vi missa bussen så vi tog en annan buss å fick gå en bit hem... det var kallt. Det blir alltid sådär när jag ska åka buss.
Ikväll så blir jag själv hemma, hoppas Elin och Felicia vill göra ngt då oxå. Om någon villl komma så är det bara att smsa, alltid kul med lite fler;) neh skojja ingen mer får komma.

Just nu sitte felicia å kolla på MTV, det är tydligen innebandy på tv ikväll oxå, det får man verkligen inte missa!
Men nu måste jag dra puss!



Elin , Felicia och jag! fjortisar för alltid, love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0