Godmorgon!

hEjSaN bLoGgEn !

har typ precis vaknat, sov jätte bra. Idag ska jag på träning, sen så ska jag hem till elin,  sen så ska vi till rosers. Det är filmkväll hemma hos david. Efter det så blir det ju såklart slagg hemma hos elin :D. HAHA hon är ganska sur på mig nu, elr kanske jätte sur. Det är ngt som har hänt som hon inte ville skulle hända ^^, så fort som jag vaknade så ringde jag till henne å berättade vad som hänt å hon blev skit sur HAHA! hoppas hon kommit över det tills ikväll, jag kommer nog få sova ute inatt..
Det är bara tre dagar kvar tills skolan börjar igen, sen går vi i skolan i 4 veckor, för efter det är det prao sen är det lov igen! och efter det lovet är det inte långt kvar till sommar lov !!! fatta SOMMARLOV ! Puss!


Kommentarer
Postat av: elin

fuck you

2010-03-04 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0