Gästblogg

Tja alla balla,
Elin som skriver, Frida är i ekilla och lodar, så jag bloggar åt henne.

Igår:

Telefonen ringde hela tiden, det var Jac & David som höll på och drygade sig, dom stressade oss att vi skulle komma, dom stod och väntade på oss vid stationen i Rosers, och vi hade inte ens gått hemifrån mig. Så Frida fick avbryta sitt sminkande och vi fick rusa till bussen, det hann vi inte med så vi missade den iallafall & fick gå till M station.
Där gick vi snabbt in på videobutiken för att jag skulle köpa lite godis.. Juste påväg därifrån så gjorde Frida världens vurpa så hon har nog ont i arslet idag skulle jag tippa på.
Tåget hann vi iallafall med och tillslut var vi påväg till Rosers!
Jag, som har bäst lokalsinne lyckades hitta hem till David utan några större problem så det var lugnt.
När vi kom dit satt Jonas & David och spelade NHL och Jac satt och muppade sig bredvid.
Det blev film direkt när vi kom dit, "Never Back Down" som är en av mina favoritfilmer, har sett den ett antal gånger & den är faktiskt lika bra varje gång. Filmen avbröts ett antal gånger, David råkade dra ut kontakten, det blev kaos.
Emma kom dit lite senare också. Jag vet inte riktigt när vi drog därifrån men det blev inte så sent iallafall.
Vi missade bussen vid stationen i Märsta också och fick gå hem till mig men det var bara skönt att gå lite faktiskt.
När vi kom hem blev det bara chill sen somna vi allihopa , tror alla var trötta igår faktiskt. Eller ah, Frida va taggad som vanligt men hon fick lugna ner sig.
Idag så vaknade vi kanske runt halv 11, så jag kan ju inte säga att vi har fått så mycket sömn inatt, men så är det iallafall.
Sen var det bara äta frukost, sen drog Emma hem till okänd person och vi andra tre åkte iväg till ekilla.
I ekilla var det en liten turnering idag för alla som ville spela, faktiskt riktigt många där, mest små men det var roligt.
Frida satt på läktaren.. * Host * Fjolla..
Iallafall mitt lag kom 2:a , vi förlorade finalen mot David "Älgen" Lindh, känns inge vidare.

Men nu får Frida fortsätta blogga när hon kommer hem, jag ska iväg på träning snart!

Nu har ni hört lite om gårdagen & idag iallfall, hoppas det duger.

/ Elin Gabrielsson

          
      Frida Bägerfeldt               Emma Fjällström          Felicia Wallin               Elin Gabrielsson


Kommentarer
Postat av: älgeN

känns rätt skönt o vinna över dig elin :)

2010-03-05 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0