Frida här !

Hejsan bloggen

Haha har elin typ tagit över min blogg nu ;) hon bloggar ju mer än vad jag gör.

Kom precis hem från ekilla, har varit å kollat på när kompisar och bror har spelat. Satt där med alex :)
Såg att elin redan har skrivit om igår, ja vi hade det jätte trevligt. Emma kom senare oxå, hon sov oxå hos elin, så vi blev fyra tjejer :D.

Ikväll ska jag till muppsala. Min kusse fyller 18 år (tror jag). Vill inte dit men måste, dom e inte så snälla mot mig så känner att jag kan stanna hemma, men det fick man ju såklart inte...
Nej men nu måste jag dra, ha det så bra bloggar när jag kommer hem. Nås på mobilen 073******* Puss!

                                                                       ser ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0