Från går dagen!

hejsan!

sitter hemma hos emma, vi vaknade för typ 4 timmar sedan. Har sovit jätte bra. Klockan 10 så började elin och emma dunka musik så jag oxå vakna, då slog jag i huvudet i bordet så elin börja as garva.. det va inte kul!
Igår var vi i stan, vi shoppada lite, filmade, tog massa kort, träffa snygga killar och lite äcklga fjortis tjejer ;)
Vi hade iaf jätte kul. Kom hem typ vid 5 då åkte jag å emma hem till henne och elin hem till sig. Vi gjorde oss i ordning lite till för att åka till rosers å träffa några grabbar. Vi gjorde inte så mycket där, typ kollade film. Klockan 11 gick vi till stationen å väntade på tåget. Sen åkte vi till märsta å precis när vi gick ut tåget så ser vi att bussen åker. Då började jag gnälla över att vi inte har ngn cola hemma. Så vi gick till preem som var stängt, sen gick vi till pb som oxå var stängt. Så vi fick vänta på bussen som kom efter en timme.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, emma kanske vill göra ngt. Elin skulle iaf åka på bio. Men lägger upp lite bilder från igår. Puss!

Vissa bilder bjuder vi på!!!


Elin !!


Jag och emma :) <3

elin <3

elin och jag :) <3

elin och jag :)

sötnos <3


fråga mig inte vad jag göra, tror jag biter henne.. ;Ö


bjuder !!!!!!

elin <3

jag och emma :) <3

puss

haha

emma <33

ojojoj

haha elin

haha

emma <33


går inte att ladda upp de andra bilderna :(


Kommentarer
Postat av: saga

Men din knäppis!! Du skulle ju kommit och hälsat såklart! :P <3

2010-03-02 @ 19:01:03
URL: http://sagi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0