med elin

Idag var jag i kista med Elin Gabrielsson. Vi kollade lite på kläder sen träffade vi några killar å det blev bio med dom. Kommer inte ihåg vad filmen heter , men den va jätte bra. Elin slaggar hos mig ikväll sen imorn ska vi hem till henne och göra lite saker ;)

Igår var jag i västerås för att kolla på min bror när han spelade aroscup (fotboll). Det va kul men inte så kul när det blev as dåligt väder :( å juste, nästan alla vet eller a mina kompisar vet att jag alltid "raggar" på 98or för dom är såå jävla söta och det var några as söta 98or där. Fjortisar som fixade håret så fort man gick förbi dom, hihi sött^^

Bilder från idag:


David och Jonas som älskar att vara med på bild ;)


lill killen


Elin och lill killen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0