hinner aldrig blogga!

Sorry! har varit hos bästis ganska mycket på senaste tiden så har inte kunna blogga ngt. Men eftersom jag har lovat att blogga hela sommaren så måste jag ju hålla det oxå :)

I fredags var det ju skolavslutning :) det var as skönt, äntligen känna att man är fri och inte behöver sitta hemma å plugga varje dag. Efter det åkte jag hem till elin å sov där, vi bada och hade det as trevligt. På lördagen sen så gjorde vi en musik video... haha vet inte inte om jag vågar lägga ut den på bloggen, den är ganska pinsam...
Sov hos henne från lördag till söndags oxå, då var vi med Felix och Ivan. Det var ganska tråkigt för Felix och elin skulle gå hela tiden och Ivan är inte så jätte social (y) okej det kanske inte jag heller va med han är så torr!
På kvällen sen så åkte elin med hem till mig och sov hos mig. Jag har verkligen kul med den ungen, till och med när vi gråter har vi kul <3

Elin Gabrielsson är och kommer alltid vara min bästavän! du och jag till döden.


Tänk om jag hade en liten liten apa..



halva elin och mig :) ♥


Jag!


ghetto röv!


Elin sågar av sin arm.



Stekarn!



kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0