underbardag!

Hai!

Förlåt för uppdateringen, min data fuckar sig hela tiden. Men nu får vi hoppas på att inget händer mer :)
Idag har inget speciellt hänt. Det är det som är så skönt, det ska alltid hända ngt med mig och typ alltid dåliga saker, men idag har allt varit perfekt! tummen upp för det.
Tummen ner för att michelle inte var i skolan idag. Hon är typ sjuk elr ngt:/ hoppas hon kommer imorn.

Snart ska jag gå till Stina , vi ska åka å träffa gud ;) det ska bli så kul och jag ska vara en snäll flicka.
På konfan måste man ju gå i kyrkan typ 12 gånger och jag har bara varit där 4 gånger^^ "inte bra frida!"
så sa dom till mig igår när jag skulle berätta hur många gånger jag har gått. Men nu måste jag plugga, skriver när jag kommer hem puss!

Såg ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0