Storvreta cup

Heej älsklingar!


Idag har jag spelat storvreta cup. Det gick inte så bra, vi vann en match och förlora den andra. Hoppas vi vinner imorn så vi kan komma till final. Det finns inte mycket att säga om idag, en kille jag gilla jätte mycket förut var i allians idag där vi spelade match. Jag blev skit sur för jag ville inte träffa honom. Sen oxå att några i mitt lag tyckte han var skit söt å då blev jag oxå lite sur ;)
Bilder:

Jag precis innan vi skulle åka till allians.

Elin & Erick som leker..*host* ovanligt *host*.........

Linnea <3 smör ^^

Sött så sött eewe (a) <3
puss!!

Kommentarer
Postat av: nea

HAHAHHA har aldrig sett hemskare

2010-01-03 @ 17:24:23
URL: http://liven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0