I`M BACK

Heeeeeej!


Min data har fuckat så det är därför jag inte har bloggat på typ en vecka. Men nu är jag tillbax, hoppas ni inte har saknat mig för mycket. Fick höra på skolan idag att det va några som hade saknat mig, men dom behöver inte oroa sig mer. Juste skolan började idag. Det var ganska tråkigt som vanligt, vi hade bara två lektioner (SO & PROFIL) men båda var tråkiga.

Idag är det inga träningar, jag har ju slutat att träna på måndagar, ist kommer jag träna på tisdagar och torsdagar med A-laget.
Min blogg har ju varit nere ganska länge så vet ni ju inte vad jag gjorde i helgen. Jo, jag spelade match med A-laget, vi vann med 6-1, sen har jag bara varit hemma, typ kollat på tv eftersom min data inte funka. Juste jag var hos nea & josse (tvillingarna ) oxå. Det va ett tag sen man var där, så det var kul.

Imorn har jag SO hela dan-.-' om ni vill så kan ni få sms mig för jag kommer ha sååååå tråkigt. Det är prov om en vecka oxå... åhh börjar första dan med prov. Jaja inget att göra, det är typ sportlov om 2 månader wohoo.   

                   

Puss!

Har typ inga nya bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0