Hemma!!!!!

Heej!!!


Nu är jag hemma från orsa. Det var skit, skit , skit kul. Eftresom vi åkte en dag tidigare än planerat så åkte vi hem en dag tidigare oxå så jag hinner i god tid till storvreta imorn. Det var skit kul där. Vi bodde i ett stort hus som vi alla 13 stycken bodde i. Det var jag, Erick (bror), mamma, pappa, Philip (kusin), Calle (kusin) , Alex (kusin), Maggan (typ halv kusin), Johanna (oxå halv kusin), Matilda (halv kusin), Olivia (halv kusin), Maria (faster) och Fredrik ( Marias man, pappan till mina "halv kusiner". Som tur e har jag inte gjort illa mig, jag mår jätte bra och kommer köra allt på storvreta:) Har inte mycket mer att skriva om, undrar ni ngt så skriv en kommentar puss!


Fille (kusin) och där bak ser ni alex (lill kusinen) och fredrik.

japp, min...pappa.

hihi erick.

maggan :)

fille och pappa på nyår.

Mamma och jag :)

Fille fick en puss av min mamma :)

Självklart står mamma redo med kameran när man kommit ner från backarna.

Jag trodde aldrig mamma skulle klara det.

Hahahahahahah kunde inte sluta skratta asså, ni skulle ha varit där, hur dom höll på hahah
det är iaf Fille, min pappa och calle^^

Erick på väg dit :).

Kommentarer
Postat av: Fredrik och Maria

Kul att du hade roligt

Kram Fredrik och Maria

2010-01-06 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0