Till dig .... ...........

Vad hände med " du å jag föralltid " ?, jag trodde vi sa det för att det va så, inte för att vi skulle glömma allt och hitta nya... jag vill att du ska veta att om du vill komma tillbaka till mig så kommer jag alltid att ställa upp för dig, om du gråter så gråter jag med dig, om du skrattar så skrattar jag med dig,  det känns som du är som mitt barn som jag aldrig kan lämna och jag blir bara orolig och ledsen när jag ser dig ledsen..

Jag vet inte varför men du har alltid lyssnat på mig och vi har alltid så kul tillsammans. Jag har minnen från två år tillbax. Jag överdriver inte när jag säger att det verkligen gör så jävla ont i mig att sig dig ledsen ibland. Då vill jag bara göra allt för att se dig glad igen. Ibland bryr jag mig inte ens att du har glömt mig, det är bara en härlig känsla att se dig glad.
Jag vet mycket väl att jag kan vara jobbig,  å jag ser på dig när du tycker det oxå men jag gör allt för att se dig glad. Vill  oxå säga att du är jätte fin i ditt nya bruna hår, säg inte att du tycker att det är fult för bara när du säga det så gör det ont i mig. Allt kom från hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0