one day until friday!

heeejsan bloggen !

Dagarna går ganska fort nu tycker jag. Det va precis helg men snart så är det helg igen. Men det kan man tyvär inte se på det dåliga vädret, det blir bara kallare å kallare, bajs!
Idag hade jag spanska prov som gick oxå bajs, allt är bajs för mig idag. Hoppas det blir ngt annat på träningen.

Nu ska jag plugga lite senare blire som sagt träning. Jag har lite ont i fingret från igår men det ska nog gå bra, tjejerna brukar endå inte träffa målet;)
Hade hoppats på att få vara med en kille just nu, men det gick inte.. jag måste plugga och vet att jag inte kommr plugga om han är här, det skulle inte gå. Jag tror inte att han läser det här så jag kan passa på å skriva lite. Iaf så bråkade vi idag pgr av att jag har lite pms och för att han är lite dryg. Ibland elr ganska ofta känns det som han inte vill ha mig i sitt liv. Han har svikit mig ganska många gånger å jag vill verkligen inte att han ska göra det IGEN, för då begraver jag mig levande elr ngt. Ja , jag är seriös. Han å jag är eller va mer förut ganska bra kompisar, mer än jag trodde att vi skulle bli för jag litar på honom även om han har svikit mig typ 100 gånger.
Jag hade en jätte bra kompis i 6an, men han å jag kom ifrån varandra i 7an, vi började ju på olika skolor och vi träffade nya kompisar. Han å jag pratade typ hela tiden och vi höll ihop ganska mycket. Okej det här känns töntigt , bloggar mer efter plugget puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0