om igår!

Heejsan !!

Har inte blogga så mycket, så jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår.
Först så vaknade jag klockan halv 7 för jag skulle spela match i allians. Vi spelade lika mot sten sture, man kan inte säga att det va min bästa match. Efter det åkte jag hem, åt , vila lite å aa bara tog det lugnt.
Klockan halv 6 kom felicia å hämtade mig för vi skulle åka till ekilla. Hon skulle spela match med U17. Jag tror inte alla vet men jag spelar inte så mycket där, för vi är 5 målisar å alla måste ju få spela, så jag spelar i dam laget nu mera. Jag tror det var typ 20 stycken som fråga mig varför jag inte spelade, om jag var för dålig ;). 
Typ hela klassen var i ekilla å kollade elr spelade. 
Efter matchen åkte jag hem, åt middag sen ringde krullis till mig å frågade om jag ville gå med honom till felicia. Så vi gick dit. Det var jag, näsan, krullis, benne, felicia, hennes bror, alex och en till kille som jag  tror han heter ludde som var där :) 
Det va ganska kul men när vi skulle kolla på film så sov felicia så jag var själv där med alla killarna å krullis och näsan typ la sig på mig så jag själv nästan inte såg något å dom vägde inte lite. Men sen så puttade jag ner näsan  på golvet.  Efter det gick jag hem vid 12 med krullis. Ja, så såg min dag ut igår puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0