monday!

Heej bloggen!

Vaknade jätte tidigt idag, jag hade sätt på alarmet på mobilen jätte tidigt, jag kan inte komma ihåg att det var jag så det var säker min bror... han kommer endå få stryk. Idag gick allt helt okej, elr det gick super idag. Jag vann över jesper, jonas och erik när vi lekte lite på innebandyn. Elr man kan säga att det var jag som lekte ut dom. Grabbarna  fick för sig att dom kan göra massa mål på mig.. haha såklart kunde dom inte det ;) jag vann över alla tre, haha va tvungen att skriva det igen, dom var as kaxiga innan, sen efter träningen blev dom tysta. HIHI^^

Har prov i engelska på onsdag så det blir massa plugg för mig. Men jag ska nog hinna blogga som vanligt endå.
Jo, idag så skulle vi oxå få reda på vad vi fick på SOn men när jag frågade SO läraren (jonas) så lät det såhär:
Jag - jooonnnasss :D kan jag få mitt prov nu :D!
Jonas - OJ!! förlåt jag kan inte minnas att jag har rättat ditt..
Jag - haha jo jätte kul..-.-'
Jonas - nej asså jag driver inte, jag tror jag rättade alla förutom ditt..
Jag - öhm hur lyckas man rätta alla prov utom ett ?!
Jonas - jag tror jag glömde ditt i skolan ^^
Jag - jo men TACK DÅ!

Hur lyckas man ??? får man med sig alla prov utom ett som då var mitt måste det ju vara något fel..
Jaja, finns inget jag kan göra, hoppas han har rättat det till imorn, puss!


Typ för två år sen, tiden då jag använde min vita tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0