Hejsan!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan bloggen!

Sitter å pluggar lite matte. Jag försöker fatta men det gör jag inte:) matte och jag går inte ihop.
Imorn och på torsdag kommer jag inte vara i skolan wohoo! jag å några tjejer i klassen ska åka till allianshallen, för vi ska typ göra ngt... ngt med innebandy det är allt jag vet. Har inte hunnit tänka så långt.
Idag när man loggar in på bdb så får man se ett trevligt meddelande från en kille som jag verkligen älskade för ett tag sen. Jag tänker inte säga vad han skrev men jag blev jätte glad, verkligen mega glad. Jag som trodde han inte tänkte på mig alls^^

ååh nu skrev David på msn oxå-.-' hihi skojja , puss på dig David. Nej, men nu ska jag se om jag kan bli kompis med matten puss!

snart får jag tillbax min kamera , då blir det nya bilder!


Kommentarer
Postat av: elin

sötnos :)

2010-02-23 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0