gästblogg igen.

Hej igen, ni sover väl inte?
Frida sitter fortfarande och pratar med killar från cod, hon verkar ha hittat sin drömkille..
Haha nej men hon har faktiskt inte suttit där hela tiden, hon kom ett tag och vi spelade ett helt randomspel med tärningar, skitkul va det iallfall.

I morgon blir det upp ganska tidigt, ska kolla på våran brorsors match, dom är så duktiga så.
Oj, nu kom Frida här tillochmed, shiat..

Sitter och lyssnar på musik och tänker på livet, förresten nu gick hon igen.
Brukar ni tänka på livet ofta?
Asså vad som tänker efter och så, jag tänker väldigt mycket, det kanske ni har förstått.

Saknar sommaren, att sova hur länge som helst varje dag, gå upp, bada, köpa glarre, bada igen, bara umgås med polarna, skit nice, längtar asmkt. Frida och jag bodde ju typ hos varandra i somras, vi hade askul.

Men ah, nu ska jag fortsätta att göra ingenting, för nu skriver jag bara massa skit.
Godnatt alla.

FÖRRESTEN!

GRATTIS TOBIAS LJUS PÅ FÖDELSEDAGEN! 15 NU!

/ Världens socialaste Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0