gäästblogg

Tjofan
Vad gör alla denna vackra lördagkväll?
Själv sitter jag här hemma hos Frida och chillar, frida umgås knappt med mig, hennes bror spelar cod & han pratar med någon kille som är 94, så frida hänger med sin bror just nu bara därför..
FRIDA DÅ!

Har ni kollat på melodifestivalen idag? Det har inte vi gjort, vi har kollat på film, den var rätt bra men lite spec.

Juste, matchen idag.
Vi förlorade med 6-3, det var ändå dom som leder serien, så vi gjorde en bra insats, jag gjorde illa min arm & så gjorde jag ett självmål, lyckat , ganska typiskt mig på något sett.

Ska iallafall sova hos frida inatt, vi ska snart spela ett litet spel, asroligt tror jag det kommer bli hehe.
Men jag är tråkig, men har ändå inget att göra så försöker skriva ett halvlångt inlägg nu bara för sakens skull.

Hur är erat kärleksliv?

Mitt ska vi inte prata om, så vi byter samtalsämne.

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS va tråkigt jag har.

Nu sitter jag och lyssnar på syskonen Bägerfeldt som har ett litet gräl där ute i vardagsrummet. Haha Frida är verkligen på G ikväll.

Ska göra ngt annat nu , kanske skriver lite mer senare, jag som är så rolig

/ EEEEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIIN

Kommentarer
Postat av: ...

asså DU SER UT SOM EN BINDA ?

2010-02-21 @ 00:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0