"Första kärleken"



Har ni varit kär någon gång? Jag har det. Jag kommer ihåg hur mycket jag tyckte om honom, hur mycket jag kunde göra för honom.. Det var sommaren 2009. Första gången jag såg honom tyckte jag han va mega snygg. Åh jag kommer ihåg att jag tänkte "den tjejen som får honom måste fan vara den lyckligaste". Jag tänkte att han självklart aldrig skulle vilja ha mig! ehm så blev det inte;) vi träffades på storvreta summercamp. Där man spelar innebandy.

Tänker inte säga namn här men han är 95a precis som jag är. Han å jag var inte så jätte bra vänner de första dagarna jag träffade honom , var inte heller så bra vän men hans kompis (usch). Vill inte ens tänka på honom. Iaf så fick jag hans nummer, å vi började smsa lite. (Jag glad). Det va typ då jag och mina kompisar såg oxå att jag var kär. Jag ville inte visa det för honom, eftersom jag då visste att han verkligen inte älskade mig. Vi spelade i olika innebandy grupper där, så jag träffade honom inte så mycket på dagarna. Efter typ 3 dagar så började han kolla på mig ganska mycket. (Jag jätte glad). Juste måste berätta oxå att varje kväll så kom han å hans kompisar in till rummet vi sov i å hällde vatten över oss, haha det va ganska jobbigt + att dom gjorde en massa andra saker. Sista natten så tänkte vi tjejer göra ngt på dom så som dom höll på med oss varje natt. Men det blev inte så utan killarna kom in till vårat rum å sov med oss. Ja det va då som jag sov med killen jag var kär i. Det var den bästa natten i mitt liv, vi kanske inte gjorde så mycket men bara att sova med honom gjorde mig jätte glad. Sova kanske jag inte borde skriva eftersom vi sov i 2 timmar^^ men vi pratade ganska mycket.

På väg hem började jag gråta ganska mycket, jag ville inte åka ifrån honom. Det var då på väg hem som han skrev att han älskade mig och att vi måste träffas. När jag var hemma, smsade vi med varandra nästan hela tiden, vi skrev att vi skulle träffas, att vi saknade varandra osv. Men sen så hände det lite saker å vi bråkade och sen så snackade vi inte mycket med varandra. Han sa att vi borde ge upp, vi bor så långt ifrån varandra så det skulle inte gå, jag blev såklart jätte ledsen. Sen efter typ tre dagar utan att ha snackat med varandra så skriver han att han vill försöka, vi gjorde det sen så orkade vi inte mer. Vi träffades typ aldrig så vi sa att vi skulle vara kompisar och då slutade vi snacka. Sen nu skriver han lite då och då att han saknar mig, självklar saknar jag honom oxå.

Kommentarer
Postat av: elin

gumman jag minns fortfarnade hur glad du va,

ni var verkligen kära.

ni kommer säkert hitta tbx till varandra igen en dag<3

2010-02-23 @ 19:09:50
Postat av: Anonym

summercamp i år igen eller? ;)

2010-02-28 @ 23:13:46
Postat av: Frida

jaa!! vem ?!

2010-02-28 @ 23:21:56
URL: http://ffriidahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hampus haha :)

2010-03-01 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0