Äntligen hemma!

Hejsan alla!

Hann inte skriva så mycket om min da idag när jag var hos Elin. Iaf så har jag inte varit så glad, haft jätte ont i magen. Något som gör mig jätte sur är att vi har två elr det är ett pucko i klassen som typ inte riktigt har mognat. Han är hur dum som helst, äcklig och raggar på en tjej som jag inte tänker säga namnet på men hon är jätte snygg å as sexig *host*. Men jag fattar, han får ju inget bätter synd, synd :/

Efter skolan så åkte jag med Elin hem, fick oxå reda på att en vän till familjen dog och det gör ju oxå mycket bätter när det där puckot håller på. Men iaf jag å elin pluggade lite sen åkte vi till hennes träning i uppsala:) det va ganska kul. Men nu måste jag ta bort sminker å sova, är ganska trött puss!

WOHOO FICK PRECIS REDA PÅ OXÅ ATT EEWE SKA BLI BLONDIN NÄST NÄSTA VECKA, GRATTIS GUMMAN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: eewe

WOHOO TACK ! ;d

2010-02-08 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0