woho

Shena bitches!
Kom precis hem från träningen. Känns skönt att ha fått tränat å bara glömma allt.
Jag tror det va det jag behövde , komma bort där man inte behöver tänka så mycket.

Snacka precis med Elin, vi bestämde att hon ska komma till sigtuna imorn. Det va ett tag sen hon var här ;)
Haha hon kanske har glömt vart jag bor. Nej det tror jag inte.
Vi får se vad vi hittar på, det blir svårt eftersom feffe inte är hemma å vi brukar oftast gå tilll henne så kommer hon med något bra att göra. Men vi får väll gå ut , kanske någon mer som vill komma ? (a)

Imorn kväll får jag besök iaf. Det va ett tag sen jag träffa dom så det ska bli super kul.
Nu måste jag duscha sen ska jag nog sova , är jättetrött och jag ska försöka inte sova halva dan imorn , för jag måste hinna städa innan elin kommer . Puss!

kollade igenom lite gamla bilder & hitta den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0