Träning snart.

Heej bloggen!
Nu sitter jag å pluggar men ska snart på träning.
Idag så hände typ inget, elr jo jag hade springtävling med våran so lärare jonas för han trodde att han var snabbare än mig, å det va ahn oxå men det var bara för att jag var så trött så jag bad honom att inte säga ngt till ngn så ska vi göra det igen efter jul.
På innebandyn i skolan idag hade jag PMS, asså jag var aldrig glad å jag fick damp på alla 7or. Hoppas det blir bättre i morn elr på träningen ikväll för jag känner mig helt dum i huvudet efter.

Det är 1 månad kvar tills jag å michelle ska på bio å se new moon. Jag längtar såååå myclet !
Har kollat på trailern typ 100 gånger.

Nu ska jag inte slösa min dyrbara tid vid datan puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0