Överlever jag ?

Fick precis reda på att mina kusiner ska sova hos mig en natt till. Det hade varit okej om en av dom hade gjort det, men inte båda för då blir det bara ennnu jobbigare. Så vet inte om det här kanske blir det sista inlägget. Ni kanske aldrig mer får se mig... Neej skojjja jag kommer alltid att finnas. ;)

Jag fick gå av träningen idag. Fick jätte ont pgr av ni vet den dära tjej saken tjejer får. Åhhhh jag hatar det. Jusst den här veckan kommer vara as jobbig. Vi kommer få besök oxå. Nåra barndomsvänner kommer å ska sova här i nåra dar. + att det är fest på fredag och vet inte ens om jag vill gå. Kan inte säga varför. Men jag kommer nog gå endå å se om det är kul elr inte.

Imorn ska jag bara vara hemma, kanske frågar michelle om hon vill träffas.
Men nu ska jag duscha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0