Lördag !

Heeeeej sötnosar!
Kom precis hem från hockey match:) grabbarna förlora :/ Det fanns as snygga killar där. Det va första gången jag tyckte hockey va kul. Innan fatta jag inte så mycket men idag va det fan kul. Ettt stort pluss till det:) Jag och elin satt å snacka med jespers trevliga syrra oxå. Har aldrig träffat henne men hon var jätte snäll och man kan inte tro att hon e 97a :)
Jag kan typ inte prata för min röst är helt förstörd pgr av att jag är så jävla förkyld. Mina kompisar skrattar åt mig när jag pratar :/ elin filma när jag försökte sjunga men det gick inte så bra , jag kan kanske lägga in videon på bloggen ngn gång ( om jag vågar ).

Om en 30 minuter ska jag åka iväg till match i ekilla. Spelar med damerna , matchen börjar klockan 4 så kom å kolla om ni inte har ngt att göra :)
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0