Innebandy är livet!

Michelle gick precis, hon sov hos mig. Hon ska spela hockey match så hon gick å jag ska oxå spela match med damerna men det är om typ 3 timmar. Jag vet att jag var dum som inte skrev något igår kväll , men vi kolla på en film såm jag inte har sett men som var grym ! alla säger att den är skit bra men jag har aldrig haft tid at se den , men igår så såg jag den och den 20 november ska vi på bio å kolla på 2 som e New Moon. Tror ni vet vilken jag såg igår ;)
Jag sa till michelle att jag måste låna böckerna oxå för filmen var grymt bra asså.

Idag är det match dåda men damrena. Vi möter IFK Dannemora/Österby. Matchen börjar 4 och det är samling typ halv 2 tror jag :) det är bortamatch oxå. Hoppas det går bra och att jag inte gör nåra tabbar ;)
Nu ska jag kolla på tv puss!

bild tagen igår
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0