Heej alla underbara !

sitter hemma hos Elin, har sovit här inatt.
vad hände igår då ? Match på morgonen mot Livets Ord som sagt , grymmt bra lirat tjejer. stolta över er!
elin och jag åkte till ishallen och kollade när killarna hade match , seriepremiär och allt, grattis till vinsten grabbar.
hemma hos elin var wille & bergman och hälsade på , men vi umgicks inte med dom, lite taskigt kanske, men vi drog hem till jesper istället. vi var där en stund, sen gick vi till råbergshallen, spelade lite fotboll , eller killarna ( towe , maxi , behrang , jesper , jonas , tobbe & david ) spelade fotboll , jag och elin låg och tittade på. resten av kvällen satt jag elin, tobbe, jonas & jesper hemma hos jesper och bara chillade och kollade på tv.
Senare på kvällen när vi kom hem till Elin kollade vi på film, Trick or Treat hette den tror jag , läskig (?)

Nu är jag iallafall på G igen , runt halv 1 ska jag , elin , michelle & emma dra iväg och handla lite smått till fredag.
Kommer säkert ha det jätte trevligt.

Skriver senare, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0