Godmorgon

Vaknade för en timme sen. Är fortfarande as trött men vill inte sova när min kusin är här , han kanske får för sig att göra ngt dumt. ;)
Igår kväll var fiffin ( felicia) här. Vi skulle kolla på fotboll men vi palla inte för det är såååå tråkigt. Visste innan endå att sveringe skulle förlora.
Ist kollade vi på världens bästa film. Kommer inte ihåg va den heter men den handlar om bilar och det fanns massa snygga killar i filmen.
Ikväll är det match i allians. Jag kommer nog inte få stå eftersom jag inte tränade i måndags och vi är 5 målisar å alla måste få stå. + Jag spelade med damerna i går. Den här veckan är det ganska lugnt. Inte så mycket plugg. Men jag kommer nog träna myckte, måste bara bli av med min förkyldning. Nu ska jag ta en dusch, pusss!


Kommentarer
Postat av: Annika<3

Älskar ditt hår :)



Kommetera hoss mig ochså www.loveisintheaiir.blogg.se

Pusshej<3

2009-10-14 @ 17:15:10
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0