Goda nyheter!!!!!!!!

Nu har jag fått alla bilder från festen!!!


Jag , elin och emma , innan festen.


Hihi sötaste samuel och jag på festen.

Michelle, samuel, jag och emma :)



....Towe.... hur ska jag förklara... det blev nog lite för mycket...

Elin <3333333333 och maxi som spanar in något.

Tobbe och ante som förbereder festandet.

cherif, erik och robin :D

oskar och johannes, tur att ni fanns grabbar !!

erik, robin och david.

en liten bit av emma, vanesz , towe och elin. Sen kan man oxå se jonas på¨golvet och mina fina kanin öron.

Hihi pirris alltid lika söt (a)

Det tog 50 minuter för vodkan att sprida sig hos maxi. i bakrunden ser man pirris, towe, ante och sjöddan.

Haha! emma och jag va på g den kvällen !

oskar, cherif, erik och tobbe.

Berhang.

Jhoannes och oskar.

David och Michelle.

Pierre.

Towe som släpper på trycket på uppfarten!

Jac och elin.

Vanessa och Pierre.

Aksel, robin, jac och tobbe.

David, jonas, cherif och erik.

Robin, sjöddan och monstret.



söööööttttiisss emma ! <33

DJs : emma och michelle.


maaxi.

sexigats på dansgolvet: frida och emma!

jag och emma = alltid lika söta!

vanessa, mr x , sjöddan och cherif.

fråga mej inte...

david och emma.

Berich.

pirris och aksel.

vanessa och pirris.

festen va i full gång, hela tiden...

jag tror towe fick lite ont efter marchallen (stavning) :Ö


sjöddan, michelle och pirris:D


michelle igen.

festen befann sig också utomhus:D

maxi, emma, elin och robin :D

jaa vad säger man ...

Robin,elin och michii :D

vanesz och davids hand : )

sjöddan och michii :d

snyggingarna igen  (a)

HAHA JAC SÖTN ! och så ser man robin och johannes där bak.

Emma alltid lika söt <3

Jag , jonas (a)  och erik ser man inte så mycket av ;)

Emma å elin var helt slut när vi kom hem.


Kommentarer
Postat av: Tobbeljus

Det blev fan grym fest !

2009-11-01 @ 00:52:32
Postat av: frida

jaa !

2009-11-01 @ 01:01:22
URL: http://ffriidahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0