gästblogg från elin

Hej alla söta, fula, fina ugly shitfaces!
Dags för mig att "gästblogga" igen.
Idag är jag sjuk, hemma från skolan, jag mår bättre nu , ska gå till skolan i morgon, det var nog bara en engånsförskylning ;)
Igår spelade jag, Felicia, Frida, VanesZ & CB med damlaget, dom spelar DM , så det var vinna eller försvinna. Matchen skulle spelas i Gottsundahallen, och tänka sig, mot Gottsunda!
Gottsunda ställde upp med sitt 94:a lag , som vi har i serien, vi har aldrig vunnit mot dom , dom är ett riktigt bra lag, vi har haft jämna matcher mot dom , men på slutet har vi aldrig orkat.
Så med 5 spelare från damlaget, och 5 från vårat 94:lag spelade vi på 2 kedjor hela matchen, och lyckades vinna med 3-2. Riktigt kul för oss från 94:laget som aldrig varit med och slagit Gottsunda förut , skit kul. Frida gjorde ett jätte bra jobb i målet också , för er som inte vet så är frida målis.
Så vi åkte hem med en seger, härligt, så nu är vårat damlag vidare i DM också, vi hoppas att vi får spela nästa match med dom också, det skulle vara skit kul.

I morgon är det skol SM i fotboll, vet inte riktigt vilka som kommer spela från våran skola, men jag ska vara med eftersom det inte finns så mycket tjejer på våran skola som går i 8:an och spelar fotboll, på skoltid spelar jag alltså innebandy. Nu var det riktigt länge sen jag spelade fotboll, så det ska bli roligt, kommer nog vara i den djupaste formsvackan, men det är bara bita ihop och göra sitt bästa.

Vad händer i helgen då ? Jo , på fredag blir det antagligen så att jag är med Felicia och Frida , vi går väl ut och käkar någonstans och chillar efter en otroligt "jobbig" vecka (:
Sen kanske vi sover hos någon också som vi brukar göra.
På lördag kl 11:00 har hockeyboys match , så vi 3 tänkte åka och kolla på den , då får ni sköta er grabbar ;)
Men nu ska jag fortsätta med det jag gör .. INGENTING!

Puss och Kram, kul att gästblogga ibland, fortsätt läs Fridas blogg, jag ska försöka tvinga henne att uppdatera lite oftare! =)

/ Elin



hittade en bild på mig och Frida, puss på dig snorunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0