gabrielsson gästbloggar

Hellu!
Blivit bedd att gästblogga lite, så får väl skriva lite grann då, Frida har inte nämt allting från igår såg jag nu, tex att hon var lite tjurig igår kväll, ingen direkt anledning vad jag vet, men Frida kan ha kraftiga humörsvägningar ibland.
Sen fick hon i sig lite energi , då blev hon på G igen.
Snart ska vi iallafall iväg med Emma , Michelle & kanske Sjöddan , sen vet jag inte men tror jag ska försöka hinna komma iväg hem till Jesper en stund innan träningen. Ska skynda mig så hinner jag säkert!
Igår hade vi riktigt trevligt iallfall, inte för att vi gjorde så mycket, men det var bara roligt att umgås lite med grabbsen.
Matchen igår vann dom ju också , grattis grabbar!
Träning ikväll , och en fågel viskade i mitt öra att Emma Fjällström ska komma och träna ikväll, den fågeln var faktiskt Emma herself, riktigt roligt att du kommer ner och tränar.
För er som inte vet har Emma tagit ett "break" från innebandyn , så det är kul att bara se henne hålla i klubban igen.
Sen håller vi alla tummarna för att hon kommer med i upplandslaget i fotboll , men det är jag säker på att hon gör.

Nu måste jag börja göra mig i ordning lite smått, vi hörs!

/ Gabrielsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0