Förkyld :/

Heeejsan.
Nu har jag blivit förkyld. :(
Det suger , gick hem efter matten idag , men ska nog till skolan imorn endå.
Kan typ inte vara ute så mycket för jag måste vila till helgen , kommer säkert få spela med damerna igen.

Imorn ska typ allla tjejer i klassen spela dm i fotboll. Jag kan inte vara med eftersom jag är förkyld.
Så det blir bara jag, vicky och michelle med killarna -.-' såååå tråkigt. Killarna är inte så roliga så jag får väll leta efter dom roliga killarna i 7an.

Nu ska jag plugga lite spanska sen ska jag kolla tv puss!

miss u bby ! <33

Kommentarer
Postat av: MESTELSA

sv: åh tack! vad glad jag blir :D <33333

2009-10-09 @ 19:01:54
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0