En trött Frida...

Heeeej sötnosar !
Kolla precis klart på tv. Såg nån jävla film om en bebis typ, haha men den va lite rolig;)  
Jag är typ mega trött nu.
Spelade match idag, jag vill inte ens prata om den... jag hoppas att det ALDRIG händer igen!

Imorn ska jag till ekilla vid 11 med linnea & josse för att kolla på när elin och felicia ska dömma en match :)
Sen efter matchen ska vi vara med elin , vi kommer nog stanna kvar i ekilla å kolla på nåra matcher elr så går vi nog hem till elin. Tror p94 har match. Vi kommer ha kul iaf.
Sen efter det så kommer pappa å hämtar oss typ vid 4 för vi har match något vid 5 tror jag:$
Nu ska jag sova puss!

Godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0