En glad Frida, men hallå det är hon alltid ;Ö

Heeej :)
Nu är jag skit glad , fråga mig inte varför men jag är det bara. Kanske för denna vecka är slut och det är *tänker* 2 veckor kvar till lov ! Å då vet jag precis vad jag ska göra, elin och felicia varje dag! Om inte felicia ska åka iväg -.-' men då blir det elin varje dag :D. Dom som inte vet vilka elin och felicia är , så är det mina BÄSTA vänner. Vi stöttar varandra i alla lägen och kommr alltid att vara kompisar.
Vi ska flytta ihop om *tänker igen* 2 år :D till uppsala :) för vi har as många kompisar där.

Nu har jag det skit tråkigt ( men är glad endå) för jag väntar på michelle ska komma hem. Hon är på hockey träning, elr träningar kanske man säger för hon spelar med både 95 och 96 laget. Hon är grym om ni undrar, i hockey asså ;D
Idag lyckades jag bråka med min *host* kära *host* kompis david i min klass. Han blev bara för mycket så jag dampa lite , elr kanske mycket. Men han börja klaga på mig för ngt han inte har ngt med att  göra. :)
Å när man gör mig sur så kan det ta ett tag till jag förlåter den personen. Men han sa iaf förlåt. Men jag tycker att han borde ha tänkt lite innan. Men jaja killar är som dom är ;)

Nu ska jag städa å sedan störa min mamma på jobbet pöss på er . Fortsätt läsa min blogg , jag lovar ni kommr inte bli besvikna. puss!

Förlåt men den här kvällen då bilden är tagen var ganska kul därför lägger jag upp den.


Här är en lite finare bild ;) <33


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Men elin kommer ju vara med mig på lovet ju frida! Och så kommer hon inte flytta med er till uppsala, hon kommer bo med mig ;)

2009-10-19 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0