a bad day , but tonight ..

Hello Sweeties.
Som rubriken lyder har jag haft en dålig dag, på morgonen hade vi innebandylektion, men var inte med eftersom jag haft lite halsont och så, så stod jag över.
Efter ungefär en kvart av träningen gick Elin också av, efter att ha sträckt sig i låret så ville hon vila tills i morgon när vi ska spela med damlaget. Så uppe på kolstas läktare joggade hon fram och tillbaka hela träningen. Jag sa åt henne vad hon skulle göra, så gjorde hon massa övningar med mera för att värma låret.
Efter det tog vi bussen till skolan, där vi åt & sen hade vi matte. Där började min dåliga dag. Jag lyckades göra illa min bästa kompis kille, som tur var blev hon inte sur, för hon förstod att det såklart inte var med meningen! Men det gjorde inte vissa andra, shit skaffa er ett liv, ni verkar leva på att vilja trycka ner andra.. tråkigt.
Jag råkade iallafall peta in mitt finger i Jespers öga, för han tog min fina hatt, jag skulle ta tillbaka den, han flyttade på hatten och mitt finger styrdes in i hans öga, det var faktiskt inte med flit. Så om du läser det här Jeppe, förlåt..
Han fick strunta i mattelektionen & ligga i ett mörkt rum, men som tur var blev det inga "allvarliga skador" eftersom han sedan var med på bildlektionen.
När dagen tog slut tog jag och Elin bussen hem till henne, där jag kollade på barnprogram på tv medans Elin satt och degade vid datorn.
Juste, det var några från sigtuna som kom in på Running Rabbit när vi var det, tycker bara det var tråkigt att ni inte hälsade , vi har ändå kännt varandra så pass länge att man iallafall kan säga hej .. DUMMA UNGAR!!! :)
Ikväll sover Elin och Felicia här, roligt roligt, så då blir det chips, film & mys. Längtat hela veckan!

Hur ser morgondagen ut då , hmm..
Upp klockan 10 för att åka och kolla när hockeyboys har match, Elin har tvingat med mig och Felicia, så vi ska kolla på deras match som börjar 11. Sen har vi match med damlaget i ekilla klockan 17:00 för er som har lust att titta. Sen vet jag inte vad jag ska göra, underhålla mina underbara läsare kanske ? ;)

Puss på er!<3

Kommentarer
Postat av: felicia

klockan var fan 9 imorse när vi gick för att titta på den där förbannande hockeyn ! :O:O <33

2009-10-10 @ 21:19:38
URL: http://ffriidahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0