Jag är typ inne i en deppar tid. Jag deppar åt allt och har inte lust med något. Jag vill bara säga till mina kompisar och familj  att jag inte har lust mer. Allt känns så meningslöst. Jag vet inte ens vad jag ska göra av mitt liv, har jag ens ngt ?. Har bara lust att ge upp här och nu. Orkar inte med allt. Allt blir bara fel hela tiden fast man inte vill ngt illa med det man gör.  
Festen på fredag har jag ingen lust att gå på mer. Jag vet inte hur jag ska göra. Känns som jag inte vet ngt längre. Har jag ens några kompisar? Älskar min familj verkligen mig? elr börjar jag bli helt galen ?
Jusst nu vill jag bara försvinna, själv, någonstans där det finns ngn som fattar hur jag känner.
Det är inget speciellt som har hänt. Allt känns bara meningslöst. Nästan allt man gör får man bara skit för.
Man kanske inte ser på mig hur det är för jag gömmer det långt där inne. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0