16.15

Shullululu gullungar!
Nu sitter jag här med sjöddan å leker jätte social. Vi ska snart på träning i ekilla.
Idag va det en ganska bra dag. Jag fick inge skäll alls av någon lärarare idag, första gången fan :D
Ja , jag vet att jag har inte bloggat så mycket. Men jag vill inte sätta på datan för då vet jag att jag kommer göra mer än att bara blogga. Å då kommer jag inte hinna plugga ngt å då får jag ig å det vill jag inte ha. Nu blev det mycket åå här men skit samma. Jag har en jätte rolig video på mig å sjöddan. Måste bara lära mig hur man lägger in videon. Hahah vet inte hur man gör, ngn som vet ?!
Nu ska jag vara lite social mot min sjöddan puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0