Vill bort från Sverige !!

Heej !


Jusst nu känner jag såhär att jag vill resa bort. Till ett varmt land där jag kan bada hur mycket jag vill och sola mig brun. Helst vill jag resa till Venezuela å hälsa på alla mina kusiner, mormor, mina mostrar, min morbror och mina kompisar. Ja dom som inte visste då är min mamma där ifrån så jag har typ nästan hela släkten där.

Jag va där för 2 år sen. Å när jag kollar på bilderna så vill jag bara tillbax för jag hade verkligen skit kul !
Jag kan se oxå att jag har förändrats skit mycket. Nu har jag typ plattat hår hela tiden, alltid något smink, och man ser oxå att min kropp har förändrats mycket på bara 2 år.

I sommar fyller mamma 40 så då kanske nåra från släkten åker hit till sverige. Vi har pratat om att åka dit ist för att fira här men mamma vill inte. Så det får bli tråkiga sverige endå.

Jag kan se mig själv ligga på stranden, precis badat och äter en kall glass. Åhh vad härligt.
Men jag ser fram emot kalla vintern oxå. När man precis kommit in i huset, fullt av snö på knäna för man halkat (som jag alltid gör ) på isen. Tar varm kaffe och en bulle, va mysigt.
Men det är inte långt kvar tills vintern kommer. Det har ju snöat några gånger men den har inte stannat.
Men det kommer snart, typ 1 meters snö;Ö det vill jag inte ha !
Men nu ska jag gå puss!

En bild från venezuela, för två år sen. Ingen tandställning heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0