Vad händer med mig ?

Jag är helt j**** besatt av twilight så det finns inte ! Varje sekund tänker jag på filmen och bion på lördag. Jag håller på att läsa boken för andra gången...jag kollar på trailern jusst nu och har kollat 10000000 andra gånger oxå. Fatta vad händer med mig. Det är bara en film. Jag har kollat på jätte många bra filmer och det är bara den här som jag blir helt kär i. Jag e helt seriös när jag säger att om jag dör tar jag med mig filmen.
Min bror bara skrattar åt mig när han kommer in i mitt rum och ser att jag kollar på trailern IGEN. Nu ska jag dra, vem vet vad jag ska göra , kanske kolla på trailern , läsa boken, vänta tills på lördag. Nu måste jag verkligen sluta puss!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0