So much to do.

Heej !


Det blev ingen träning för mig idag. Jag ville verkligen men jag kunde inte och tänker inte ta på bloggen varför.
Det är inte för att jag måste plugga lovar ! Ist ska jag träna med damerna imorn.

Men eftersom det inte blev ngn träning så kunde jag lika gärna plugga ganska mycket. Så jag har suttit i 4 timmar och pluggat engelska, spanska, no och lite matte för jag är så dålig. Jag fick vg på matteprovet men det var bara tur.
 Jag hoppas att jag får mvg på mitt spanska prov, jag pluggade inte så mycket till det. Asåå jag borde få mvg på alla spanska prov eftersom jag är halft  från sydamerika. Jag har gått på spanska i 7 år och har aldrig fått mvg på ett spanska prov. Not so good. Tror inte jag hinner göra ett inlägg innan jag ska sova så jag säger godnatt redan nu, och bloggar när jag kommer hem imorn vid 4 för jag hinner nog inte göra ett inlägg på morgonen heller. puss!


storvreta summercamp va det bästa på hela sommaren.

Kommentarer
Postat av: elin

saknar summercamp , helt klart bästa veckan på hela sommaren , längtar dit igen <3

2009-11-24 @ 07:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0