Rösta rösta rösta !

För alla som läst Sigtunabygden som kom ut idag "onsdag", kunde hitta kandidat nummer 2 - Felicia Wallin.
dom som har läst min blogg ett tag vet att felicia wallin är en av mina bästa vänner. Så jag tycker att alla ni som är från sigtuna, märsta och rosers borde skicka in en röst på Felicia.

Det finns olika sätt att rösta på.
1. Skriv numret på den kandidat (2) tillsammans med ditt eget namn, adress och
telefon nummer på en lapp.
2. Lägg lappen i någon av Lucialådorna eller skicka in den till
Sigtunabygden, Nymärstagatan 2, 195 30 Märsta
Kan även e-posta in din röst till [email protected]

Sista röstningsdag är 27 november.

Lucialådorna hittar ni,
Märsta: Gallerian, Kommunhuset, Märstagymnasiet (Arlanda gumnasiet).
Sigtuna: ICA och Turistbyrån
Roserberg: Handlarn
Valsta Centrum: ICA

Uppvisning av alla Lucia kandidater sker,
lördag 28 november
Märsta Centrum kl: 12:00
Eurostop kl: 14:00

söndag 29 november.
Stora Torget Sigtuna kl: 11:30

Kröning av Lucia sker söndagen den 29 november kl: 15:00 i Sigtuna.

Lycka till Felicia!

du blev så fin gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

JAG SER UT SOM ETT ARSLE HÅÅÅÅÅÅÅÅL :'(

älskar dig :)<333333

2009-11-18 @ 18:20:29
Postat av: Anonym

du är skit snygg felicia <3

2009-11-18 @ 20:00:23
Postat av: Frida

du ser jätte bra ut, älskar dig oxå <3

2009-11-18 @ 20:01:15
URL: http://ffriidahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0