Ingen konfirmation.

Heeej bloggen !


Nu e jag hemma :)  Det blir ingen träning elr konfa idag. Jag måste *host* " plugga".
Nej men jag skulle vila mina knän idag + jag har ganska mycket plugg som ska göras.
Så lycka till michelle själv på konfa, jag tänker på dig !
Hon måste gå själv, elr hon har ingen hon känner. :(

Idag i skolan gick det skit bra. Vi skulle göra en redovisning för klassen. Man fick göra det som en teater och det gjorde vi, men den blev inte så lyckad. Michelle och sjöddan glömde vad dom skulle göra och jag glömde vad jag skulle läsa. Det va typ bara maxi som visste allt XD å han va inte ens med när vi sa vad vi skulle göra. Så cäpä allt kan bli ibland. ;D
Idag fick jag oxå höra att min blogg kan vara mycket tråkig ibland. Men jag har typ sagt det 100 gånger och säger det igen. JAG KOMMER INTE KUNNA BLOGGA SÅ MYCKET NÄR JAG HAR MYCKET PLUGG!  Så nu hoppas jag alla vet puss!

Kommentarer
Postat av: Per

bra uppdatering..

2009-11-17 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0