Hemma nu.

Nu e jag hemma från skolan.
Den här veckan kommr vara den jobbigaste veckan i månaden. Jag tror ni fattar vad som kommer komma..
Jag är sur på allt å alla och en varning till ALLA mina kompisar, håll er borta från mig , annars kanske jag slår er elr skriker på er elr ngt annat som inte är med mening. Jag har varit skit sur hela dan och för att försöka inte göra dom dära sakerna så har jag försökt vara så ensam som möjligt och inte pratat med någon så mycket.
Jag hoppas alla förstår och inte tror att jag inte vill ha dom , det är bara fel vecka att vara med mig.
Dom som känner mig bra vet hur jag kan bli. Jag kan börja skrika åt kompisar fast dom inte ens har gjort något.
Jag vill bara ta livet av mig, flytta, be mina kompisar hålla sig borta från mig föralltid och bara vara själv.
Undra hur det kommr gå på träningen ikväll , hoppas alla hinner läsa !  
Så nu vet alla hur jag känner mig puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0