Hemma nu.

Heeej!



Nu e jag hemma från skolan. Det gick ganska bra idag, förutom innebandyn som gick åt helvete.
Jag var sjukt dålig! Men jag har börjat få jätte ont i benen. Jag har hafft det e bra tag nu men har inte sagt ngt.
Jag vill inte få problem med menen som jag vet många målisar har.
Det finns vissa som inte kan stå på flera veckor. Asså jag har ont när jag sitter och rör på mig i målet, men inte när jag står upp.

Träning ikväll oxå. Men jag ska inte vara med för min tränare sa att jag kan stå över om jag vill och jag tror jag behöver det. Jag vill inte få ont i benen nu om det är Sm elr vad det nu heter om två veckor.
Förra året gick det inte så bra , men det här året ska vi äga alla lag, hoppas killarna gör det oxå.
Men nu ska jag dra puss!

Jag ser "jätte fin" ut nu så det är allt ni får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0