Hemma med felicia.

Heeej sötnosar!


Nu ligger felicia å lyssnar på en låt som jag och dicky sjöng i skolan ( vi har gjort den själva).

Vet ni vad som hände ???? när jag och dicky skulle prov sjunga låten så hade MR-klassen lektion i rummet brevid.
Dom hade hört allt vi sjöng, och dom hörde inte musiken utan bara våra röster för vi hade stora hörlurar på oss.
Sen när vi hade sjungit klart kommer dom inte i vårt lilla klassrum å kollar vilka det var som sjöng å jag låg på golvet för det va sååå jävla pinsamt.
Men nu ska jag gå puss!


jo föresten om det är någon som har tråkigt så är det bara att ringa för vi har det tråkigt ! :) 073******* <3

Felicia fjortis tider.. <3

Elin var inte mycket bättre..<3

Det är väll bara jag som är normal.. <3

saknar när det verkligen var vi ..<3

<3

<3

<3

<3


Jag vill att allt ska bli som förr..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0